می‌خواهند با جوک شجاعت کروبی را مخدوش کنند!

می‌خواهند با جوک شجاعت کروبی را مخدوش کنند!

به گزارش شبکه ایران، نشریه اینترنتی «پیک نت» وابسته به بقایای حزب توده که پسر عیسی سحرخیز از عوامل میدانی حوادث پس از انتخابات در این نشریه نقش مدیریت اجرایی را دارد با اشاره به جوک‌های ساخته شده درباره کروبی نوشت: عوامل کودتا با ارسال جوک‌های لری تلاش می‌کنند نظر مردم را نسبت به کروبی تغییر دهند و شجاعت‌های او را ساده لوحی جلوه دهند و این یک جنگ روانی است که علیه کروبی به راه انداخته‌اند. 

بنابر گزارش رسالت، پیک نت از هواداران جنبش سبز خواست اگر جوکی علیه کروبی برای آنها ارسال شد آن را به سرعت پاک کرده و برای سایرین نفرستند!
 
حمایت سایت هتاک به اسلام و انقلاب از عنصری مانند کروبی باید علامتی روشن برای نادرستی مسیر وی باشد و کروبی دریابد که چه رفتاری داشته که رسواترین رسانه‌های مخالف نظام و امام و انقلاب برای وی کف و سوت می‌زنند و او را برای مقابله با نظام و مردم مورد تشویق قرار می‌دهند!
 
گفتنی است روز گذشته حسین کروبی پسر مهدی کروبی رد مقام دفاع از نامه پدرش به هاشمی رفسنجانی تحت این عنوان که پدرم دلسوز هاشمی است و او باید  هر چه زودتر راه خود را تغییر دهد و به آغوش مردم بازگردد خطاب به کسانی که در مورد بیماری پدرش شایعه سازی می‌کنند گفته بود: پدر من لر است و به این سادگی‌ها مریض نمی‌شود. و هر روز صبح نیم ساعت ورزش می‌کند و لاز من که پسر او هستم سرحال‌تر است

بی حجابی سازمان یافته در کرج

جمهوری اسلامی خبر داد:

از کرج خبر می‌رسد اخیراً در برخی مناطق مختلف این شهر به ویژه مهرشهر، رجایی شهر و خیابان طالقانی در اقدامی هدفمند برخی از زنان ضمن داشتن پوشش نامناسب، به بهانه‌های واهی اقدام به برداشتن روسری می‌کنند.

پدیده بی‌حجابی به شکل سازماندهی شده و به منظور تخریب جامعه اسلامی از خارج از کشور سرچشمه می‌گیرد و شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان و برخی از سایت‌ها و در فضای مجازی در تشدید این روند نقش چشمگیری ایفا می‌کنن