شکست دشمن در فتنه 88 به معنای رها کردن توطئه‌ها نیست

شکست دشمن در فتنه 88 به معنای رها کردن توطئه‌ها نیست

نماینده مردم تهران در مجلس در نشست جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: غرب در فتنه 88 توسط فردی که ناخواسته در اختیار آنها قرار داشت و از عوامل نفسانی خود ضربه خورد تمام توان خود را به کار بست اما نتیجه ای نگرفت.

به گزارش کلمه ، بیژن نوباره، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست اساتید و دانشجویان جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با موضوع "نبرد رسانه‌ای 2" که عصر روز گذشته در سالن همایش‌‌های ساختمان مرکزی این جمعیت برگزار شد با بیان اینکه غربی‌ها در فتنه 88 توسط فردی که ناخواسته در اختیار آنها قرار داشت و از عوامل نفسانی خود ضربه خورد، تمام توان خود را به کار گرفته و بر ایران تحمیل کردند که در پایان نیز نتیجه‌ای نگرفتند نصریح کرد: شکست دشمن در فتنه 88 به معنای رها کردن توطئه‌هایشان علیه ایران نیست بلکه غربی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که باید فرهنگ ما را به نفع خود متمایل کنند.

غرب می‌خواهد تفکر برتر را داشته باشد

وی با بیان اینکه زندگی غربی در نوع رفتار با جامعه ایرانی متفاوت است اما در بسیاری از موارد در آن تغییر زیادی وجود ندارد، یادآورشد: تلاش و خواسته غرب این است که جوامع جنوب واقعیت‌ها را نبینند چراکه در این صورت دیگر به کشورهای شمال توجهی نمی‌کنند و غرب می‌خواهد تفکر برتر را داشته باشد.

جنگ نرم دشمن یا وابستگی و نیاز

نوباوه در ادامه وابستگی و نیاز را همان جنگ نرم دشمن دانست و گفت: دشمن در ابنای فکری همه زمینه‌ها را بررسی کرده و فضا را به یک فضای غیرضرور پیش می‌برد.

اسنادی که هوشنگ امیراحمدی لو داد !

 اسنادی که هوشنگ امیراحمدی لو داد !

جدیدترین اطلاعات رسیده از شورای عالی ایرانیان، حاکی از آن است که مسئولان این سازمان، حتی تحمل انتقاد خودی ها و افراد تیم خود را نیز ندارند.


به گزارش کلمه ، میثم طاهری از افراد نزدیک به مشایی که دارای مناصب مهمی در شورای عالی ایرانیان نیز بوده است، به دلیل برخی انتقادها و مخالفت ها با دستورها و برنامه های مدیران این تشکیلات موازی با وزارت خارجه، کنار گذاشته شد.

طاهری که عضو هیأت مدیره خانه ایرانیان نیز بوده، به گونه ای خاص از اشتغالش در شورای عالی ایرانیان جلوگیری به عمل آمده و گویا این ممانعت به دستور محمد شریف ملک زاده، دبیر شورای عالی ایرانیان انجام گرفته است.

وی همچنین رئیس کمیته اجرایی همایش ایرانیان خارج از کشور و دبیر شورای رؤسای کارگروه های شورای عالی ایرانیان بوده کسی است که هنگامی که خبرنگار فارس، مصاحبه ای جنجالی با هوشنگ امیر احمدی انجام داده بود، وسایل این خبرنگار را ضبط کرد تا برخی مسائل طرح شده از سوی امیر احمدی در رسانه ها منتشر نشود!

در این باره باید گفت، مشخص نیست که هوشنگ امیراحمدی، چه سخنان و «مگوهایی» به خبرنگار فارس گفته است که طاهری به دستور رئیس دفتر رئیس جمهور با هماهنگی سرگرد حسن زمانی، علی راد و جواد عسلی مأموریت می یابند، وسایل خبرنگار خبرگزاری فارس ـ که شامل دوربین، ضبط صوت، تلفن همراه و کارت خبرنگاری بوده ـ ضبط کرده و تحویل ریاست جمهوری دهند که گویا، بعدها و پس از تخلیه اطلاعات آنها، وسایل کار صادقی، خبرنگار فارس تحویل وی می شود.

با توجه به این که اطلاعات و فایل مصاحبه هوشنگ امیر احمدی ـ که در هتل استقلال با این خبرنگار انجام داده ـ در اختیار مسئولان نهاد است، مشخص نیست، امیر احمدی چه اظهارات و موارد مهمی را مطرح کرده یا لو داده که مسئولان، این گونه با جلوگیری از انتشار مصاحبه این میهمان ویژه همایش ایرانیان، به دنبال چه چیز می گردند!


کیهان راست گفته بود...

در حالی که مسئولان برگزاری همایش، هرگونه دعوت رسمی از هوشنگ امیر احمدی را دروغ می خوانند و بسیاری از رسانه ها از جمله روزنامه کیهان بر دعوت رسمی این فرد تأکید می کردند، سایت «تابناک»، سندی را منتشر و افشا می نماید، مبنی بر این که نه تنها هوشنگ امیر احمدی به ایران دعوت رسمی و هزینه رفت و آمد آن نیز پرداخت شده بود، بلکه او برای آمدن به ایران و میهمان ویژه همایش شدن، شرط و شروطی از جمله پروژه ای در کیش را که جزییات دقیق آن بعدها منتشر خواهد شد، می گذارد؛ این سند که تصویر مکاتبات انجام شده مرکز همایش با هوشنگ امیراحمدی، آن هم با ایمیل شخصی ملک زاده است، از جزییات نحوه دعوت، شروط امیر احمدی و هزینه های سفر وی به ایران پرده برمی دارد.

گفتنی است، مشایی در حاشیه سفر اخیر رئیس جمهور به نیویورک، در هتل وارویک میزبان هوشنگ امیر احمدی بعنوان یک ایرانی مقیم آمریکا بوده که این دیدار با حضور یکی از مسئولان وزارت خارجه در روز یکشنبه، بیست و هشتم شهریور ماه ساعت ۱۸.۳۰ برگزار گردیده است.